вторник, 10 декември 2013 г.

Bleak Revelation - Bleak Revelation (demo) 2013

Да си призная до днес не бях чувал за тази група. Приятно съм изненадан, че в България се прави подобна музика. Под подобна имам предвид не много популярна. Личи си че Bleak Revelation имат желание и хъс да правят тази музика което е достойно за адмирация! Демото което разглеждаме сега се състой от 3 песни. Всеки би казал, че няма кой знае какво за казване за 3 песни, но в случая не е точно така. Лично на мен инструменталната част от музиката на групата ми харесва много повече от вокалите. Не искам да кажа, че вокалиста на групата е некадърен или партиите му са изпълнени зле просто според мен има леко разминаване между инструменталната част и вокалната. Самите изпълнители определят себе си като Melodic doom/death metal, а групите които са им повлияли най-силно са Paradise Lost, My Dying Bride, Opeth, Katatonia, October Tide, Novembers Doom, Black Sun Aeon, Anathema, Sentenced, Insomnium, Ahab, Akercocke, Darkthrone(пак според тях) Пожелава им успех и се надявам скоро да имаме възможността да чуем дългосвирещ албум, това е интересна музика която заслужава да получи шанс от фенове и време...
Bleak Revelation - Bleak Revelation (demo) DOWNLOAD

Няма коментари:

Публикуване на коментар