понеделник, 22 април 2013 г.

Предрасъдъци?

Стоя си аз слушам си бг метъл, говоря с колегата Кольо и си мисля. Какво си мисля хората когато е видят в автобуса, на улицата или където и да е с тениска на Металика, слушалки в учите от които дъни вече споменатата група и черни слънчеви очила, чудя се как ме възприемат. А как ли ме възприемат същите тези хора когато изглеждам по същият този начин но... примерно си отстъпя мястото в автобуса на някой? Сигурно си казват нещо от рода на: "Пф, тоя сега на какъв се прави..." Наистина дрескода понякога оформя хорското мнение искам да кажа, че съдят по корицата за книгата. Да малко е тъжно. И аз съм си вадил прибързани изводи и после съм съжалявал. Виждам някой как е облечен и си казвам този/тази не става, опознавам/я и разбирам, че всъщност това е много свестен човек. И обратното виждам някой който е скромно облече и се държи затворено пред хората а всъщност е лайно! Не знам защо хората правят така, честно! Много е тъпо. Сигурен съм, че и вие сте го правили, няма човек който да не го правил. Ако се замислим, войните и атентатите също са породени от нечии предразсъдъци. Някой безделник решава, че негрите са му трън в петата само защото са с по-тъмен цвят на кожата, взема динамит и БУМ! Всичко се срива за една секунда. Защо? Защото си действал първосигнално. А не трябва!
 За мен това е недъга на съвременното общество! Повечето хора така са "програмирани", че да мразят и отричат непознатото. Това не е начина повярвайте ми. Чрез омразата човек само може да загуби. Вие искате да сте от отбора на загубилите ли? Не вярвам!

Няма коментари:

Публикуване на коментар